دو کشتی کره جنوبی پس از امضای تفاهمنامه از تنگه هرمز عبور کردند

خبرگزاری رویترز به نقل از رسانههای کره جنوبی گزارش داد که دو کشتی تحت مدیریت شرکتهای این کشور پس از امضای تفاهمنامه آتشبس میان آمریکا و جمهوری اسلامی، از تنگه هرمز عبور کردهاند. این گزارش جزئیات بیشتری درباره زمان دقیق عبور یا نوع محموله این کشتیها ارائه نکرده است.








